رفتن به محتوای اصلی

مجوز تبلیغات جایگاه سوخت | [صفر تا 100] شرایط دریافت مجوز

با توجه به تردد بالای شبانه‌روزی در پمپ‌بنزین‌ها، تبلیغات در این مکان‌ها می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و مخاطبان هدف زیادی را به سمت برند و محصولات شما جذب کند. تابلوهای تبلیغاتی موجود در جایگاه‌های سوخت، معمولاً از پرطرفدارترین رسانه‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند. برای تبلیغات روی این تابلوها، نیاز به مجوز تبلیغات جایگاه سوخت هست که تنها شرکت‌های تبلیغاتی خاصی این مجوز رادارند. با گروه تبلیغاتی فرا نقشینه آوا همراه باشید تا بیشتر شمارا با مجوز تبلیغات پمپ‌ بنزین و شرایط دریافت آن، آشنا کنیم.

اهمیت تبلیغات در جایگاه سوخت

مجوز تبلیغات جایگاه سوخت

یکی از مکان‌هایی که اغلب کسب و کارهای بزرگ دنیا به دنبال تبلیغات در آن هستند، پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت است. علت محبوبیت این مکان برای اغلب شرکت‌ها در این است که آن‌ها از تأثیرگذاری ویژه تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها بر میزان شناخت از برند و درنتیجه افزایش سود، آگاه هستند؛ برای همین، رقابت خاصی بین شرکت‌ها در استفاده از انواع مختلف رسانه‌های تبلیغاتی موجود در جایگاه‌های سوخت، وجود دارد. علاوه بر شرکت‌ها و صاحبان برند، شرکت‌های تبلیغاتی زیادی نیز می‌خواهند در این جایگاه‌ها، رسانه‌ تبلیغاتی داشته باشند؛ اما با توجه به پروسه پیچیده و مراحل سخت اخذ مجوز تبلیغات جایگاه سوخت، تنها تعدادی از شرکت‌های تبلیغاتی، موفق به دریافت مجوز می‌شوند. شرکت فرا نقشینه آوا، با داشتن مجوز تبلیغات در پمپ‌بنزین، آماده ارائه خدمات تبلیغاتی در جایگاه‌های مختلف سوخت در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران است تا با تبلیغات در این مکان‌ها از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • دسترسی بالا: پمپ‌بنزین‌ها مکان‌های پرتردد در هر شهری به شمار آمده و تبلیغات شما در معرض دید تعداد زیادی از مخاطبان قرار خواهد گرفت. محل قرارگیری تبلیغات در جایگاه‌های سوخت نیز به شکلی است که می‌تواند به‌خوبی نظر مخاطبان را جلب کند و ابزارهای تبلیغاتی در پمپ‌بنزین‌ها، کاملاً در معرض و افق دید مخاطبان، قرار دارند.
  • زمان کافی برای مشاهده تبلیغات: زمانی که افراد در حال سوخت‌گیری هستند، فرصت کافی برای مشاهده تبلیغات دارند. اگر زمان سوخت‌گیری برای هر ماشین حدود 5 الی 10 دقیقه باشد، حتی اگر ماشین‌ها در صف هم قرار نگیرند، بازهم رانندگان و سایر سرنشینان، فرصت زیادی برای تماشای تبلیغات شما خواهند داشت.
  • تمرکز ذهنی: افراد در فرآیند سوخت‌گیری اتومبیل، معمولاً ذهنشان آزاد است و به دنبال سرگرمی هستند. شما می‌توانید با تبلیغات جذاب و منحصربه‌فرد، بهتر از هر مکان دیگری، توجه آن‌ها را جلب کنید.
  • تنوع: تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها با کمک ابزارهای تبلیغاتی متنوع در ابعاد گوناگون، صورت می‌گیرید. تبلیغات روی تابلو روان و نازل‌های پمپ‌بنزین، ازجمله جدیدترین و نوآورانه‌ترین انواع تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها به شمار آیند.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: تبلیغات در پمپ‌بنزین، با توجه به مزایای آن و جذب مخاطب بیشتر، از مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار آمده و تنوع ابزارهای تبلیغاتی در این جایگاه، به شما امکان می‌دهد که با توجه به بودجه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

نحوه تبلیغات در پمپ بنزین

تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها می‌تواند به اشکال مختلفی انجام شود؛ البته شما برای هر نوع تبلیغاتی در این مکان، نیاز به مجوز تبلیغات پمپ بنزین دارید که به علت پروسه و مقررات خاص، تنها بعضی از شرکت‌ها، موفق به اخذ آن می‌شوند. بعد از اخذ این مجوز، می‌توانید یک یا چند مدل از انواع رایج تبلیغات در پمپ‌بنزین را انتخاب کنید. برخی از انواع تبلیغات در این مکان، عبارت‌اند از:

  • استرابورد: سازه‌های تبلیغاتی بزرگی که در ورودی و خروجی پمپ‌بنزین، نصب می‌شوند.
  • بیلبورد: سازه‌های تبلیغاتی بسیار بزرگی که در مکان‌های مختلف اطراف پمپ‌بنزین، نصب می‌شوند.
  • حروف چلنیوم: حروفی از جنس آلومینیوم که در تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شوند.
  • پوستر: از جنس کاغذ یا پلاستیک است و در مکان‌های مختلف پمپ‌بنزین نصب می‌شود.
  • استیکر: از جنس کاغذ یا پلاستیک است و می‌تواند روی نازل‌های بنزین یا سایر قسمت‌های پمپ‌بنزین، نصب شود.
  • تابلوهای روان: تابلوهایی الکترونیکی هستند که تصاویر و متن‌های متحرک را به نمایش درمی‌آورند.

مجوز تبلیغات جایگاه سوخت

مخاطبان هدف تبلیغات در جایگاه سوخت

مخاطبان هدف تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها، معمولاً همه افرادی هستند که خودرو داشته و حداقل هفته‌ای یک‌بار به جایگاه سوخت مراجعه می‌کنند. با توجه به افزایش تعداد خودرو در سطح شهر، حتماً از تعداد زیاد این قشر اطلاع داشته و خودتان می‌توانید میزان بالای مراجعه به پمپ‌بنزین‌ها را حدس بزنید. کسب و کارهای زیادی می‌توانند تبلیغات خود را برای این اقشار متنوع از مخاطبان، به نمایش گذاشته و نظر آن‌ها را جلب کنند:

  • هر نوع کالا و خدمات مرتبط با خودرو مانند روغن‌موتور، قطعات خودرو، خدمات تعمیر و نگهداری خودرو و لوازم جانبی خودرو
  • خدمات مسافرتی مانند آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی
  • خدمات تلفن همراه مانند اپراتورهای تلفن همراه و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت
  • انواع کسب‌وکارهای آنلاین
  • رستوران‌ها و کسب‌وکارهای فصلی
  • شرکت‌های مواد خوراکی
  • تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک
  • شرکت‌های لوازم‌آرایشی و بهداشتی

مجوز تبلیغات جایگاه سوخت

همان‌طور که گفتیم اخذ مجوز تبلیغات پمپ بنزین، فرآیندی پیچیده داشته و لزوماً هر شرکت تبلیغاتی، دارای این مجوز نیست و تنها شرکت‌های تبلیغاتی دارای مجوز تبلیغات جایگاه سوخت می‌توانند اقدام به تبلیغات در این مکان بکنند. گروه نقشینه در سال ۱۳۸۵ با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را درزمینهٔ تبلیغات محیطی آغاز کرد. این گروه در همان سال، به تجهیز اولین پمپ بنزین شهر تهران با تبلیغات محیطی پرداخت و درواقع مبتکر تبلیغات محیطی در پمپ‌بنزین‌های شهر تهران، به شمار می‌آید.

سخن پایانی

سعی کردیم تا اطلاعات لازم را در مورد مجوز تبلیغات جایگاه سوخت در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با دید بهتر و آگاهانه‌تر، شرکت تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات غیرمجاز، تبعات بد و دردسرهای زیادی داشته و بهتر است از همان ابتدا اجرای تبلیغات خود را به شرکت‌های معتبر دارای مجوز، بسپارید. شرکت فرا نقشینه آوا با داشتن مجوز تبلیغات پمپ بنزین و سایر مجوزهای لازم، آماده ارائه بهترین خدمات به شما است.

سؤالات متداول

مدت اعتبار مجوز تبلیغات در جایگاه‌های سوخت چقدر است؟

مدت اعتبار این مجوز، دو سال است.

هزینه صدور مجوز تبلیغات در جایگاه‌های سوخت چقدر است؟

هزینه آن، بر اساس تعرفه‌های مصوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه، تعیین می‌شود.

مدارک موردنیاز برای دریافت مجوز تبلیغات در جایگاه‌های سوخت چیست؟

مدارک زیادی برای اخذ این مجوز لازم است. شما باید شرکت تبلیغاتی معتبر داشته و کپی سند مالکیت یا اجاره‌نامه جایگاه سوخت موردنظر را نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا