رفتن به محتوای اصلی

بهترین جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات

با افزایش جمعیت شهری و تعداد خودروها، افراد جامعه زمان بیشتری را در صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت می‌گذرانند و همین امر، جایگاه‌های سوخت را به مکانی مناسب برای تبلیغات تبدیل کرده است. جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات انواع کسب‌وکارها، مکان مناسبی به شمار می‌آید؛ چراکه مخصوصاً در تعطیلات، تردد بسیار بالایی در این ناحیه وجود داشته و خودروها از هر نقطه‌ای از تهران به این سمت می‌آیند. گروه تبلیغاتی فرانقشینه آوا با داشتن مجوز برای تبلیغات در جایگاه سوخت شرق تهران، قصد دارد در این مقاله بیشتر شمارا با مزایا و ویژگی‌های این جایگاه برای تبلیغات، آشنا کند.

چرا جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات مؤثر است؟

انتخاب بهترین جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش آگاهی از برند و فروش انواع محصولات و خدمات داشته باشد. این نوع از تبلیغات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به مخاطبان زیادی دست‌یافته و بازاریابی مؤثرتری داشته باشند. دلایل تأثیرگذاری بالای تبلیغات در جایگاه‌ سوخت شرق تهران، عبارت‌اند از:

  • تردد: پمپ‌بنزین‌ها به طور مداوم شاهد تردد انواع وسیله نقلیه و افراد هستند؛ به همین دلیل، تبلیغات در این مکان‌ها در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌گیرد.
  • مدت‌زمان طولانی توقف: افراد به طور متوسط 20 دقیقه در هر جایگاه‌ سوخت شرق تهران، توقف می‌کنند و این زمان برای مشاهده و تأثیرگذاری تبلیغات شما، کافی است.
  • تنوع مخاطبان: هر جایگاه‌ سوخت شرق تهران، مراجعینی از اقشار مختلف جامعه دارد؛ بنابراین، تبلیغات در این مکان‌ها می‌تواند شمارا به مخاطبان متنوع زیادی معرفی کند.

موقعیت مکانی دقیق و ویژگی های جایگاه برای تبلیغات

جایگاه دومنظوره موسوی، موقعیتی ایده آلی داشته و یکی از بهترین جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات به شمار می‌آید. این جایگاه در آزادراه پردیس به سمت تهران، بعد از دانشگاه آزاد رودهن قرار داشته و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • میزان تردد: روزانه بیش از 11 هزار خودرو از این جایگاه تردد می‌کنند.
  • نوع مخاطبان:80 درصد مخاطبان این جایگاه از طبقه A هستند.
  • موقعیت مکانی: این جایگاه، دید کاملی از دو طرف جاده فیروزکوه و کمربندی بومهن دارد و در مسیر تردد به سمت پردیس و تهران قرارگرفته و در اصلی‌ترین ورودی اتوبان و شهر پردیس واقع‌شده است. این جایگاه حتی به سمت دماوند نیز دید فرعی دارد.

امکانات تبلیغاتی جایگاه سوخت دو منظوره موسوی

شرکت فرا نقشینه آوا در این جایگاه، دارای دو طرف سایبان به مساحت 81 مترمربع و 3 عدد استرابورد خارجی است. هر استرابورد، مساحتی حدود 11 مترمربع داشته و مساحت کل تابلوهای تبلیغاتی نقشینه در این جایگاه، به 114 متر می‌رسد. این جایگاه سوخت شرق تهران، امکان‌های تبلیغاتی زیر را نیز فراهم می‌کند:

  1. برپایی ایستگاه تبلیغاتی برای نمایش کالا و ارتباط رودررو با مخاطبان
  2. چاپ تبلیغات روی پوشاک کارکنان
  3. اجرای طرح‌های حجمی در هر دو طرف سایبان

امکانات جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات

برندهای اکران شده در جایگاه سوخت شرق تهران

جایگاه سوخت دومنظوره موسوی، واقع در آزادراه پردیس به سمت تهران تا به امروز محل اکران تبلیغات دو برند «پیله‌های پرواز» و «تاجر سرا» بوده است. این دو برند ازجمله برندهای معتبر و شناخته‌شده در کشور هستند که محصولات و خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند. «پیله‌های پرواز» شرکت خدماتی مسافرتی است که درزمینهٔ فروش بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل فعالیت می‌کند و «تاجر سرا» نیز فروشگاه مواد غذایی و بهداشتی زنجیره‌ای به شمار می‌آید. این دو برند معتبر، به دلیل موقعیت مکانی مناسب، تردد بالا و مخاطبان هدفمند این پمپ‌بنزین، اقدام به اکران تبلیغات خود در این جایگاه سوخت، کرده‌اند تا با تقویت و افزایش آگاهی از برند، مخاطبان بیشتری را ترغیب به خرید از خود کنند.

سخن پایانی

با معرفی امکانات و ویژگی‌های بهترین جایگاه های سوخت شرق تهران برای تبلیغات، شما نیز می‌توانید یکی از شرکت‌های معتبر و مطرحی باشید که با تبلیغات در این جایگاه، آگاهی از برند خود را افزایش داده و نرخ تبدیل خود را بالا می‌برید. شرکت فرا نقشینه آوا با داشتن مجوز تبلیغات در جایگاه‌های سوخت شهر تهران، آماده ارائه بهترین خدمات تبلیغاتی به شما است. خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

امکان تبلیغات در کدام جایگاه سوخت شرق تهران وجود دارد؟

شرکت فرا نقشینه آوا در جایگاه سوخت دومنظوره موسوی، دارای امکانات تبلیغاتی متنوعی است که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

جایگاه سوخت دومنظوره موسوی چه ویژگی‌هایی دارد که آن را برای تبلیغات مناسب می‌کند؟

روزانه بیش از 11 هزار خودرو از این جایگاه سوخت شرق تهران، تردد کرده و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برای تبلیغات دارد. همچنین نقشینه در این جایگاه سوخت، امکانات تبلیغاتی گسترده‌ای مانند سایبان و استرابورد به مساحت 114 مترمربع دارد.

هزینه تبلیغات در بهترین جایگاه های سوخت شرق تهران، چقدر است؟

هزینه تبلیغات در جایگاه سوخت به عوامل مختلفی مانند نوع تبلیغات، مدت‌زمان تبلیغات و موقعیت مکانی تبلیغات بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تبلیغات، می‌توانید با کارشناسان فروش نقشینه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا