رفتن به محتوای اصلی

بهترین جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات

به دلیل تردد بالا، جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات، مکان ایده آلی به شمار می‌آیند. گروه تبلیغاتی فرا نقشینه آوا به‌عنوان اولین و تخصصی‌ترین شرکت در امور تبلیغاتی مربوط به پمپ‌بنزین‌ها جایگاه های سوخت شهر ری، اتوبان خاوران و بهارستان را در اختیار داشته و امکانات آن‌ها را به شما معرفی می‌کند.

اهمیت جایگاه های‌ سوخت جنوب تهران برای تبلیغات

هر جایگاه سوخت جنوب تهران معمولاً در مناطق پررفت‌وآمد و شلوغ ساخته می‌شود و همین امر، آن‌ها را به مکان‌های مناسبی برای اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی بدل کرده است. تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی شرکت‌ها و برندهای بزرگ و معتبر دنیا به شمار می‌آید؛ چراکه از میزان دیده شدن و تأثیر آن، آگاه هستند. برخی از مزایای استفاده از بهترین جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات، عبارت‌اند از:

  • دسترسی گسترده به مخاطبان: پمپ‌بنزین‌های جنوب تهران به دلیل تردد بالای خودروها و افراد، مکان مناسبی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر هستند.
  • جلب‌توجه بیشتر: در پمپ‌بنزین‌ها معمولاً افراد وقت آزاد بیشتری دارند تا تبلیغات شمارا مشاهده کرده و پیام تبلیغاتی آن را دریافت کنند.
  • هزینه مناسب: با توجه به میزان تأثیرگذاری و جذب مخاطب، تبلیغ در پمپ‌بنزین، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

البته، برای اینکه تبلیغات در جایگاه سوخت جنوب تهران مؤثر باشد باید پمپ‌بنزین مناسبی را برای تبلیغات انتخاب کرده و طراحی مناسبی نیز داشته باشید. همچنین بهتر است برای اینکه تبلیغات شما برای مخاطبان تکراری نشود، آن‌ها را به طور مداوم تغییر دهید. شما با استفاده از یک شرکت معتبر دارای مجوز تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها، می‌توانید به‌راحتی با کمک و مشاوره آن‌ها به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کنید.

معرفی جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات

در حال حاضر شرکت فرا نقشینه آوا، سه تا از جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات را در اختیار دارد که در ادامه ویژگی‌ها و مزایای تبلیغاتی هرکدام را به همراه بعضی از برندهای مطرحی که در آن‌ها تبلیغ داشته‌اند، به شما معرفی می‌کنیم:

جایگاه 125 بهارستان

1.   جایگاه 125 – بهارستان

این جایگاه در میدان بهارستان، بالاتر از مجلس شورای اسلامی و جنب تالار سیاره قرار داشته و روزانه ۸ هزار خودرو از آن سوخت‌گیری می‌کنند. جایگاه ۱۲۵ بهارستان، درجه A+ دارد که نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است. 50 درصد مخاطبان این پمپ‌بنزین نیز، A و 25 درصد، B هستند.

جایگاه ۱۲۵ بهارستان دارای امتیازات ویژه‌ای است که آن را برای تبلیغات مناسب می‌کند. این جایگاه در شاهراه اصلی به سمت بازار خانگی لوازم‌یدکی، لاستیک خودرو و چاپخانه‌ها قرار دارد. همچنین، تردد خودروهای نمایندگان مجلس در این جایگاه صورت گرفته و علاوه بر این، جایگاه دارای تعمیرگاه تخصصی خودرو نیز هست.

نقشینه در این جایگاه، 3 تابلو سایبان و یک تابلو دیواری با مساحت کلی ۱۲۲ مترمربع دارد. مساحت تابلوی سایبان‌ها 104 مترمربع و مساحت تابلوی دیواری ۱۸ مترمربع است. این تابلوها در شب با استفاده از پروژکتور، نورپردازی می‌شوند. علاوه بر تبلیغات روی تابلوها، سایر گزینه‌های تبلیغاتی نیز در این جایگاه وجود دارد. امکان ایجاد ایستگاه تبلیغاتی جهت نمایش کالا و ارتباط رودررو با مخاطبان، چاپ تبلیغات روی پوشاک کارکنان جایگاه و اجرای چاپ قسمتی از طرح بالاتر از تابلو، دیگر گزینه‌های تبلیغاتی نقشینه برای این جایگاه است.

برندهای معروف و معتبر زیادی در این جایگاه تبلیغات خود را انجام داده‌اند، بعضی از این برندها، عبارت‌اند از:

  • موسسه زبان کیش
  • چری
  • مدیران خودرو
  • نفت پارس
  • یزد تایر
  • کوشش رادیاتور

موقعیت مکانی جایگاه 125 – بهارستان

2.   جایگاه 192 – شهر ری

جایگاه 192 در شهرری، ابتدای بلوار بروجردی نبش خیابان کیوان قرار دارد. این جایگاه با درجه A، در هر شبانه‌روز میزبان 7 هزار خودرو است. خیابان بروجردی، از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر ری به شمار آمده و این پمپ‌بنزین نیز پرفروش‌ترین جایگاه در منطقه شهرری محسوب می‌شود. تابلوهای تبلیغاتی نقشینه در این جایگاه، عبارت‌اند از:

جایگاه 192 شهر ری

  • نوع تابلوها: سه طرف سایبان و تابلوی سه وجهی روی بام جایگاه
  • مجموع مساحت تابلوها: ۹۸ مترمربع
  • جزئیات مساحت تابلوها: سه طرف سایبان ۷۸ مترمربع و تابلوی سه وجهی روی بام ۲۰ مترمربع

موقعیت مکانی جایگاه 192 – شهر ری

سایر گزینه‌های تبلیغاتی نیز شامل برپایی ایستگاه تبلیغاتی جهت نمایش کالا و ارتباط مستقیم با مخاطبان و تبلیغات روی پوشاک کارکنان می‌شود. 60 درصد مخاطبان این جایگاه، C و 20 درصد آن‌ها A هستند. برندهایی مانند کرمان موتور، مدیران خودرو، چری و شرکت نفت سپاهان، چند نمونه از برندهای مشهور و معتبری هستند که در این جایگاه، تبلیغات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

جایگاه 175 اتوبان خاوران جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات

3.   جایگاه 175 – اتوبان خاوران

جایگاه ۱۷۵ خاوران با درجه B، در اتوبان خاوران و کیلومتر ۸ جاده خاوران واقع‌شده و در هر شبانه‌روز 6 هزار خودرو از آن استفاده می‌کنند. این جایگاه در مسیر جاده امام رضا (ع) قرار داشته که از اصلی‌ترین مسیرهای تردد به مشهد مقدس به شمار می‌آید. همچنین، این پمپ‌بنزین نزدیک شهرک‌های صنعتی بزرگ اطراف تهران قرار دارد و شاهد تردد بالای خودروها به این شهرک‌هاست.

نقشینه در این جایگاه، 2 تابلو سایبان و یک تابلوی دیواری با مساحت کلی ۸۳ مترمربع دارد و به خاطر دید کامل از دو طرف اتوبان خاوران، تابلوهای تبلیغاتی آن، به‌راحتی دیده می‌شوند. نورپردازی مجزای تابلوها در شب به‌وسیله پروژکتور، دید آن‌ها در شب را هم تضمین می‌کند.

علاوه بر تبلیغات روی تابلوها، سایر گزینه‌های تبلیغاتی نیز در این جایگاه وجود دارد. ازجمله این گزینه‌ها می‌توان به ایجاد ایستگاه تبلیغاتی جهت نمایش کالا و ارتباط مستقیم با مخاطبان و امکان چاپ تبلیغات روی پوشاک کارکنان اشاره کرد.

40 درصد مخاطبان این جایگاه، B و 30 درصد آن‌ها A هستند. برندهای معتبر زیادی مانند بیمه ایران، کرمان موتور، گلدستون و شرکت نفت سپاهان نیز در این پمپ‌بنزین، تبلیغات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

موقعیت مکانی جایگاه 175 – اتوبان خاوران

کلام آخر

با معرفی کامل بهترین جایگاه های سوخت جنوب تهران برای تبلیغات، سعی کردیم تا شمارا در انتخاب بهترین و تأثیرگذارترین مکان برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، یاری دهیم. توجه داشته باشید که داشتن مجوز تبلیغاتی مخصوص پمپ‌بنزین‌ها، امری ضروری و مهم است و هر شرکتی اجازه تبلیغ در جایگاه سوخت جنوب تهران را ندارد. شرکت فرا نقشینه آوا به‌عنوان اولین و تخصصی‌ترین شرکت فعال در این زمینه، با داشتن مجوزهای لازم، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به پرسش‌های شما است.

 

سؤالات متداول

برای انتخاب جایگاه سوخت مناسب در جنوب تهران برای تبلیغات، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب بهترین پمپ‌بنزین برای تبلیغات، باید به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، تردد خودرو، درجه جایگاه و نوع تابلوها توجه کرد.

 

هزینه تبلیغات در جایگاه‌های سوخت جنوب تهران چقدر است؟

هزینه تبلیغات در پمپ‌بنزین‌های جنوب تهران به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، تردد خودرو، درجه جایگاه، نوع تابلو و مدت‌زمان تبلیغات بستگی دارد.

 

چگونه می برای تبلیغات در بهترین جایگاه های سوخت جنوب تهران اقدام کنم؟

می‌توانید با شرکت‌های تبلیغاتی فعال در این زمینه تماس بگیرید. این شرکت‌ها حتماً باید مجوز تبلیغات در پمپ‌بنزین‌ها را داشته باشند و می‌توانند به شما در انتخاب جایگاه سوخت مناسب و طراحی و اجرای تبلیغات کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا