رفتن به محتوای اصلی

جایگاه های در اختیار

نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
31-min
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
نقشینه
32-min

به عنوان یکی از رسانه‌های تبلیغاتی مهم، تابلو پمپ بنزین یکی از پربازده‌ترین انواع تبلیغات محیطی است که باعث می‌شود تعداد افراد زیادی به سمت برند شما جذب شوند. نشان دادن برند و مشاغل در تابلو جایگاه سوخت به این دلیل دارای اهمیت است که افراد زیادی در طول روز به پمپ بنزین مراجعه می‌کنند و همین موضوع آگاهی مخاطبین را نسبت به محصولات و خدماتی که بر روی تابلوی پمپ بنزین ارائه می‌دهید بیشتر کرده و تأثیر بسزایی دارد. اگر مایلید بیشتر در خصوص این نوع تبلیغ بدانید، با در ادامه متن همراه باشید.

تبلیغات در جایگاه سوخت؛ یکی از انواع تبلیغات محیطی

قبل از توضیح درباره تبلیغاتی که در جایگاه سوخت انجام می‌شود بهتر است ابتدا کمی درباره تبلیغات در محیط باز (محیطی) بدانیم. هر شرکت و شغلی برای ارائه محصولات و خدمات خود از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کند که یکی از مناسب‌ترین شیوه‌ها نمایش محصولات در خارج از خانه است. تبلیغات محیطی ابزاری قدرتمند و هدفمند هستند که به‌قصد انجام تبلیغ برای برند‌ها و کسب‌وکارهای مختلف به کار ‌می‌روند. افراد در زندگی روزمره و در خارج از منزل، در شهر‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌ها با انواع مختلفی از تبلیغات بیرونی مانند بیلبورد‌ها، استرابورد‌ها و… روبرو می‌شوند.

این مدل تبلیغات پیام خود را به مخاطب هدف در هر نقطه‌ای می‌تواند برساند، چه در راه خانه باشد چه در راه محل کار، چه در صف کافه‌ای باشد چه در صف پمپ‌بنزین. چه در حال پیاده‌روی باشد و چه در حال سفر. ازاین‌رو فرصتی عالی برای مشاغل فراهم شده است تا با تبلیغات در فضای باز شناخت بازار مخاطبان را نسبت به برند خود افزایش دهند، خدمات خود را معرفی کنند و باعث ماندگاری تصویر برند و محصول در ذهن بینندگان شوند. تبلیغات در پمپ بنزین یکی از بهترین انواع تبلیغات در محیط باز است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

تبلیغات در پمپ بنزین چیست؟

حمل‌ونقل در دنیای امروزه یک نیاز ضروری است. هر فردی که رانندگی می‌کند به طور مداوم به سوخت نیاز دارد. ازآنجایی‌که پمپ‌بنزین‌ها برای هر شهر و کشوری مهم هستند، در نتیجه باعث ایجاد یک تجارت پررقابت می‌شوند. پمپ‌بنزین‌ها می‌توانند با استفاده از دسترسی ۲۴ ساعته خود به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی عالی عمل کنند و علاوه بر فروش بنزین و خوراکی‌ها، مکانی مناسب برای نمایش خدمات کسب‌وکار شما باشند.

جایگاه‌های سوخت در مکان‌ها و خیابان‌ها و جاده‌های پر رفت‌وآمد واقع شده‌اند؛ بنابراین تبلیغاتی که در این جایگاه‌ها انجام می‌شود همواره در زاویه دید مخاطبین هستند. این موضوع باعث می‌شود تا با تبلیغات در پمپ بنزین، محصول یا خدمت شما، توسط هر فردی که برای سوخت‌گیری به آن جا می‌رود و در حال پرکردن مخازن بنزین خود است از طریق تصاویر چشم‌نواز مشاهده شود.

تبلیغات در این محیط جوری طراحی شده است که توجه مشتریان را در تایمی که آن جا حضور دارند و در صف انتظار برای زدن بنزین هستند به‌سوی خود جذب کند. معمولاً رانندگانی که به پمپ بنزین می‌آیند تلفن همراه خود را خاموش کرده و به همین علت نگاهشان به طور غیرمستقیم به پوستر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی جلب می‌شود؛ بنابراین هرچقدر خلاقانه‌تر برند خود را تبلیغ کنید، سود بیشتری خواهید برد.

چرا باید از تبلیغات محیطی پمپ بنزین برای کسب‌وکار خود استفاده کنید؟

برای پاسخ به این سؤال بهتر است به مزایای تبلیغات در پمپ بنزین اشاره کنیم که عبارت‌اند از:

  • پمپ بنزین‌ها در مقایسه با سایر اشکال رسانه‌های تبلیغاتی یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین مکان‌ها برای نمایش تبلیغات هستند.
  • جایگاه‌های سوخت تردد وسایل نقلیه و افراد پیاده زیادی را دریافت می‌کنند؛ پس برای دسترسی به تعداد زیادی از مردم در مدت زمانی کوتاه عالی هستند.
  • تبلیغات در پمپ بنزین می‌تواند در ابعاد مختلف و مکان‌های مختلف انجام شود؛ در نتیجه شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارید تبلیغات موردنظر خود را انجام دهید.
  • استفاده از بیلبورد در پمپ بنزین و همین‌طور تابلو‌های تبلیغاتی باعث می‌شود تا مخاطبان نسبت به شرکت و کسب‌وکار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

  پس نمایش محصولات، خدمات و تخفیفات فرصتی است تا مشتریان خود را جذب کرده و درآمد کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

  • طراحی سایبان‌ها به‌صورت سه وجهی است و همین موجب می‌شود تا با قراردادن تبلیغات در سایبان پمپ بنزین، پیام خود را به مدت طولانی در مقابل چشمان مصرف‌کنندگان قرار داده و می‌توانید آن‌ها را به مشتری‌های خود تبدیل کنید.
  • از مهم‌ترین نکات درباره این نوع تبلیغات، شناخت کامل دفعاتی است که افراد به جایگاه‌های سوخت رجوع می‌کنند.

هر فرد به طور متوسط ماهانه ۵ تا ۷ بار برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کند و زمانی که در حال پرکردن مخزن ماشین خود است حداقل به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بیکار می‌ایستد.

باتوجه‌به اینکه حدوداً ۵ ثانیه زمان برای خواندن تبلیغات در فضای باز نیاز است، این زمان برای دریافت و حفظ پیام تبلیغ شما بسیار اثر‌گذار است.

  • تبلیغات در پمپ بنزین در سطح چشم و بالای پمپ قرار می‌گیرد و این یعنی مصرف‌کنندگان در طول پروسه سوخت‌گیری می‌توانند چندین بار تبلیغات را مشاهده کنند.

 این فرایند آگاهی مخاطبین را نسبت به محصول بدون هیچ وقفه‌ای در طول برنامه روزانه افزایش می‌دهد.

  • دردسترس‌بودن به طور مداوم، یکی دیگر از خصوصیات تبلیغات در پمپ بنزین است که می‌تواند در معرض نگاه رانندگان، مسافران، گردشگران یا عابرین پیاده قرار بگیرد.

ویژگی‌های تبلیغات در پمپ بنزین

پمپ بنزین‌ها دسترسی‌های فوق‌العادة را برای یک منطقه فراهم می‌آورند؛ یعنی دقیقاً جایی که تمایل دارید در آن تبلیغ کنید و این یک آغاز بسیار عالی برای استراتژی‌های منطقه‌ای شماست.  مهم‌ترین خصوصیت این مدل تبلیغات را، در جایی که قرار می‌گیرند باید دانست؛ یعنی دقیقاً در حوزه دید مخاطب هدف و در ابعادی به‌مراتب بزرگ‌تر از بیلبورد‌های تبلیغاتی معمولی. اینکه تماس چشمی مخاطب با تبلیغات انجام شده در جایگاه‌های سوخت بسیار طولانی است، حقیقت غیرقابل‌انکاری است.

در مقام مقایسه؛ اطلاعاتی که در بیلبورد‌هایی که از کنار آن‌ها می‌گذریم وجود دارند فقط خوانده می‌شوند؛ اما اطلاعات موجود در بیلبورد‌های جایگاه‌های سوخت این پتانسیل را دارند که نه‌تنها دیده و خوانده شوند؛ بلکه به‌شدت مفهوم آن‌ها نیز درک شوند و پیام تبلیغ دریافت شود.

چرا تبلیغ در پمپ بنزین بیشترین بازدهی را دارد؟

باتوجه‌به اینکه میانگین زمانی که رانندگان در پمپ بنزین می‌گذرانند از ده دقیقه بیشتر نمی‌شود، این یک فرصت عالی برای راننده و سرنشینان آن به وجود می‌آورد که در حین سوخت‌گیری به اطراف نگاهی بیندازند و نگاهشان را روی هر چیزی که جذاب باشد حتی برای چند ثانیه متوقف کنند. ازآنجایی‌که یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغ‌کنندگان جذب توجه مخاطب است. پمپ بنزین‌ها مکان‌ مناسبی هستند که می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید و مشتریان بیشتری را با پیام‌های برند خود درگیر کنید. پس با تبلیغاتی که مصرف‌کننده با آن ارتباط برقرار می‌کند، بهترین نتیجه را می‌گیرید.

برای مشاوره و بالا بردن سهم بازار برند شما، منتظر تماس شما هستیم.

انواع مختلف تبلیغات در پمپ بنزین

برای این تبلیغات می‌توان از اشکال مختلفی استفاده کرد که شامل استرابورد‌ها، بیلبورد‌ها، حروف چلنیوم در تابلو‌ها، پوستر‌ها، استیکر‌ها و نازل‌های بنزین و تابلو‌های روان هستند. تبلیغات روی تابلو روان و نازل‌های پمپ بنزین مواردی هستند که شرکت ما درصدد انجام این کار در آینده‌ای نه‌چندان دور با تجهیزات نوین است که بازخورد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت و حتماً استفاده از آن تأثیر زیادی در کسب‌وکار شما می‌گذارد.

تعرفه قیمت تبلیغات در پمپ بنزین

هزینه این مدل تبلیغات نسبت به انواع تبلیغات دیگر محیطی و بیرون از خانه کمتر و ارزان‌تر است و قیمت نسبتاً کمتری را برای فضا و تولید شامل می‌شود. این موضوع توجه تبلیغ‌کنندگان را جلب می‌کند و آن‌ها را مجاب می‌سازد که باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارند بهترین نوع تبلیغ را انجام دهند.

مخاطبان هدف ما از این تبلیغات چه کسانی هستند؟

جواب ساده است، در واقع زنان و مردان با وضعیت مالی متوسط و بالاتر که هفته‌ای حداقل ۱ بار به جایگاه سوخت مراجعه می‌کنند. محصولات و خدماتی که مخاطبین هدف ما می‌توانند برای ارتقا کسب‌وکار خود از تبلیغات در پمپ بنزین‌ها استفاده کنند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کالا‌ها و خدمات (مثل روغن‌موتور، قطعات خودرو، تولیدکنندگان صنعتی)
  • شرکت‌های مسافرتی.
  • اپراتور‌های موبایل و خدمات آن‌ها.
  • خدمات تاکسی‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین.
  • رستوران‌ها و کسب‌وکارهای فصلی.
  •  خدمات و سرویس‌های بی‌شمار دیگری می‌شود.

نتیجه گیری

در این مطلب نکاتی را درباره تأثیرات مهم تبلیغات در پمپ بنزین در اختیار شما قرار دادیم.پس برای اینکه بتوانید به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید و تعداد زیادی از آن‌ها را جذب کنید، تبلیغات پمپ بنزین یکی از مؤثر‌ترین راه‌ها برای تبلیغ برند و آگاه‌کردن افراد از خدمات و محصولات شما است.

چرا با اطمینان خاطرمی توانید تبلیغات خود را به نقشینه بسپارید؟

با تجربه‌ای چندین‌ساله و به پشتوانه‌ای تیمی قوی می‌توانیم نیاز‌های شما را برآورده کنیم. چرا که می‌دانید فقط توانایی در تولید و ساخت بیلبورد مهم نیست؛ بلکه طیف وسیعی از توانایی‌ها و آنالیز‌ها لازم است تا تبلیغی پویا و موفق در جایگاه‌های سوخت معتبر شهر تهران به ثمر بنشیند. اگر هرگونه سوالی در مورد تبلیغات در پمپ بنزین، بازخورد‌ها و قیمت آن دارید با ما مشورت کنید!

برگشت به بالا